Unitra Diora Amor Stereo DSP-102

15. července 2012 v 19:28 | Radoslav Hráč |  stolné rádia
Unitra Diora Amor Stereo DSP-102
Stolné stereofónne rádio

Rok výroby: 1975
Výrobca: Poľská ľudová republika
Skrinka: drevená
Stupnica: plexisklo
Rozsahy: DV, SV, KV, VKV (66-74MHz)
Reproduktor: neobsahuje, pripájajú sa vonkajšie
Napájanie: 220V 50Hz
Príkon: 20W
Výstupný výkon: 2x 1,5W s impedanciou 4 Ohm
Iné: feritová anténa

Získaný dňa: 21.6.2012
Stav: po renovácií, funkčné. Stačilo akurát pripojiť prívodnú šnuru a vymeniť jednu osvetľovaciu žiarovku, inač to bolo funkčné.





Štítok o výrobe skrine na dne skrinky vo vnútri rádia. Štítok uvádza, že skrinka bola vyrobená 14.11.1975.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 cliff cliff | 19. července 2012 v 11:41 | Reagovat

riešené rovnako ako to predchádzajúce. originál reproduktory asi nemáš k nemu čo. keď kukám že 2x1,5W tak mi to príde nejak málo na stolné rádio, ako hrá?

2 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 22. července 2012 v 0:14 | Reagovat

cliff:
No originál reproduktory k tomu nemám a popravde ani neviem aké k nemu boli originálne. Hrať to hraje ako klasické najobyčajnejšie stereo rádio. Ten výkon 1,5W neber uplne doslova, tu je to riešene integračmi na konci a tých 1,5W abo aj viac to má. Hraje to pomerne silno a bez problémov vytvorí počuvatelný zvuk aj s dvojpásmovými reprobedňami. Nie je to nejaký extra zvuk, ale na bežne počuvanie to bohato stačí. Určite sa to dá porovnať s dnešnými vežami a podobnými mikrosystemami.

3 Martin Martin | 24. července 2012 v 0:02 | Reagovat

Rado:
To, co vypadá jako výkonové tranzistory, jsou ve skutečnosti integráče? Já si pořád lámal hlavu, že Poláci udělali výkonový zesík s jedním tranzistorem a ono je to integráč, no, to bych jim křivdil. Těch 1,5W by odpovídalo, tráfko je přeci jen malé, není to Hi-Fi, je to pro nenáročného uživatele.
Jinak promiň, že jsem se dlouho neozval, nějak jsem nestíhal. Teď jsem dával do pořádku B54, před ním B444, Soprána, ještě je v plánu NZC 150 a možná Bohéma 541A. Za tu dobu, co jsem se neozval, jsem dovezl ze školy ještě jednu B4, NZC 071, M 710A a projektor Meoclub 16 Automatic. Všechno to funguje, jen v tom gramofonu je špatná vložka a já už novou kupovat nebudu. Takže zatím tak.

4 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 27. července 2012 v 0:04 | Reagovat

Martin:
Ano to čo vyzerá ako výkonový tranzistor je integrovaný obvod nejaké asi UL. Používali ho dosť často a nájdeš ho v dosť veciach od Unitri, či už v týchto Amoroch, v Contesse, aj v gramofone Party hit. Asi ho používali tak často jak naša Tesla MBA810. Zvukovo nie je zlý, ale jak vravíš pre nenáročného posluchača.
A pekne si nazbieral dalšie veci. Mne tiež pribudla kopa nových prírastkov napr. B73, B116, CM130, B47(tá zo školy), ale aj iné ďalšie magnetofony. Ved do kompletnej zbierky kotúčových magnetofonov Tesla mi chýba už len asi 14 typov magnetofonov. Potom ďalšie veci čo som zohnal su Avex VM6465, VM6570, gramofony nejaké napr. NC452, dokonca aj CD prehrávač som našiel vyhodený v zbere Tesla MC902(funkčný) a jeden Philips CD160... atd. To som len vymenoval tie lepšie kusky, samozrejme mi pribudlo o mnoho viac. Len nestihám to fotiť a pridávať na stránku.

5 Martin Martin | 28. července 2012 v 0:19 | Reagovat

Rado:
Taky máš pěkné věci, no do magnetofonů B7 a B11 už bych moc nešel kvůli nedostatku dílů, hlavně řemínků. Jedině, kdyby nějaký byl ve sběru. Z B7 mám jenom B70 a z B11 B117. Na B70 už se i řemínek roztrhl, ale tehdy mi ještě Vilda poslal náhradní, i s kladkami. Z B5 mám B54 a B588, zbytek B4- 2xB4, B400, 2xB444, B47, k tomu Sonet Duo, ten čeká na opravu, a Unitra ZK 140T. Další už neplánuju. Ve sběru v minulém roce jeden Avex byl, ale nebral jsem ho. VM 6671/1 jsem kdysi měl, pak jsem ho rozebral, tenkrát jsem to ještě neuměl opravit, nevracelo se mu servo, asi špatná spojka.

6 johny johny | 28. července 2012 v 20:42 | Reagovat

[5]: Ty máš Unitru ZK 140? V akom je stave?
Zaujímam sa o ňu preto, lebo pred B700 sme mali práve Unitru ZK 140, ale už tranzistorovú (viem, že existovala aj elektrónková)

7 Martin Martin | 29. července 2012 v 11:36 | Reagovat

johny[6]:
Já mám taky tu tranzistorovou, vzhledově pěkná, hraje, ale ujíždí regulace klidového proudu koncových tranzistorů, takže se s tím moc hrát nedá, záznam kdysi šel, teď jsem ho nezkoušel.

8 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 30. července 2012 v 23:11 | Reagovat

Martin:
No ked mám aj ja vymenovať magnetofony čo mám, tak mám: 1x Sonet ANP202(vývozný), 2x Sonet Duo, 3x B4 ANP221, 3x B42, 4x B43, 1x B45, 1x B47, 2x B400, 2x B444, 1x B54, 1x B56, 1x B57,  2x B588, 1x B70, 1x B73, 3x B700, 3x B730, 2x B90, 2x B93, 2x B100, 1x B101, 2x B113, 2x B115, 1x B116, 2x B116A, 1x CM130 a zo zahraničných mám Unitra ZK246 a M1417S, Philips EL3547 a potom mám ešte jeden taký malý prenosný elektronkový magnetofon československej výroby neznámeho výrobcu a neznámeho použitia. Takže asi tolko mám magnetofonov, vela z nich ešte čaká na renováciu, ale postupne ich dám dokopy. Jedine čo ma štve je, že nemám žiaden prenosný magnetofon Tesla, ale tak snád časom sa nejaký objaví. A s dielmi to nie je až tak horuce, akurát treba nájsť náhrady. Remienky do B11x a B7x nie je vôbec žiadný problém a kupiš ho na každom rohu, jak som zistil. Stačí zájsť do predajne s autodielmi a pýtať si O kružok. Oni to maju a tie remienky maju aj dobru mäkkosť, takže nenamahaju nejak extra ložiska, no proste su vhodné do magnetofonov. Akurát za čo som ešte nenašiel náhrady su štvorcové obloženia medzikôl a privíjacej spojky... A samozrejme pritlačné kladky sa nedaju ničim nahradiť, takže tie je treba nájsť originály. Ale tie až tak často neodchádzaju, takže až taký problém to nie je.

9 Martin Martin | 31. července 2012 v 10:24 | Reagovat

Rado:
Tak to máš krásnou sbírku, než to dáš do pořádku, tak máš co dělat. Ještě ti tam chybí B117, která je tu na stránkách. B730 jsem měl, vyměnil jsem ji s jedním sběratelem za SM260, měl jsem B57, tu jsem pak rozebral, stejně tak B90, to už jsem kdysi psal. Zajímavá je ta B4, je z roku 1967 a má design verze ANP220: modré spodní víko a kryt hlav, horní víko už někdo nahradil černým, světlé knoflíky, světlá tlačítka, mřížka repra a držadlo. Šoupátko rychlých chodů se nedochovalo, tak jsem tam dal z vraku B400, stejně tak u pauzy. Vevnitř byla starší přítlačná páka, také z ANP220, ale tu jsem nahradil taky ramenem z vraku B400, protože s tím původním to nešlo seřídit, někdo totiž měnil hlavu a neseřídil to dobře, měnil jsem i přítlačnou kladku. Někdo nahradil ten nejmenší z velkých červených elytů modernějším TE 986, tak jsem tam dal takový, jaký tam má být. Pak jsem ještě měnil rozběhový kond. Druhá B4 je z roku 1970 a ta vypadá klasicky.
Ten tvůj Philips je ještě asi lampový, že. Hraje? A ten neznámý mgf bude asi něco speciálního, nebo amatérská výroba.
S těmi O kroužky to je dobrý nápad, zkusím to. Obložení mezikol a přivíjecí spojky by mělo jít nahradit nějakým vodovodním těsněním, někdo to psal na starestroje. Ale jak říkáš, tak často tyto díly neodcházejí.
A když jsme u sbírek, tak přidám kazetové magnetofony a radiomagnetofony: Unitra M531S, Blaupunkt HC 50 Automatic, Daewoo CT650, M710A, SM260, B202 Kompas, 2833AB Unisono, K203 Diamant, KM320, Stern R4100, RFT "TESLA SKR701", VEF Sigma 260. Takže tak.

10 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 1. srpna 2012 v 0:03 | Reagovat

Martin:
Máš pravdu na B117 som zabudol, tie mám 3 kusy. Ale iba jednu z nich mám zrenovovanu a funkčnu, ostatne čakaju na renováciu. Ten Philips je už plne tranzistorovy, je z 60.tých rokov a je to stereo magnetofon. Fungovať funguje, ved som ho renovoval ešte na vianoce roku 2009. Len som ho ešte nepridal na stránky. Nemám nejak extra vela pásiek, že by som natočil aj videa v prevádzke s tými magnetofonmi, tak preto tu na stránke ešte nemám tak vela magnetofonov.
čo sa týka kazetových magnetofonov, tak tiež mi nechýba vela do zbierky všetkých magnetofonov Tesla. Mám: A3 VKV, B60, 2x K10, K203 Diamant, KM310, KM320, KM350, SM260, 2x SM261(biela a čierna), SP210, SP210T, 2x 2833AB Unisono, Kompas B202, 1040A Akord, M710 a zo zahraničných mám Unisef TX-5000, Sony TC160, Sony TC186, Sony CFM-313, BRG DK-40, Unitra M531S, Sencor nejaké, Nejaké viacero Hitachi, nejaké Panasonici a tak dalej. Kolko a jaké mám tie zahraničné kazeťaky neviem a  ani si nepamätam ich typové čísla. Samozrejme mám aj tu Tesla SKR701 a samozrejme aj tie čo su tu na stránke. A tak.

11 Martin Martin | 1. srpna 2012 v 22:56 | Reagovat

Rado:
Promiň, to jsem se v těch Philipsech spletl, EL 3547 je v Bozděchovi a je tranzistorová. Ale třeba EL 3548 v sobě ještě lampy měl. Pásků taky moc nemám, 6 cívek BASF DP26, jedna cívka AGFA PE41, tyto jsou 15 cm, pak jedna cívka AGFA PE36 a jedna cívka AGFA PE39, tyto jsou 13 cm. Pak ještě nějaká Orwa, ale ty nepoužívám. Ještě před Vánocemi bylo cca 30 cívek, většinou Emgeton, všechno jsem to zrušil a nechal jen ty kvalitní, výše vypsané. Nemělo to cenu, na ty Emgetony se nedalo kvalitně nahrávat.
A máš pěknou sbírku kazeťáků, KM350 bych chtěl taky, ale moc jich není, KM351 jsem viděl jen jednou. SM260 zatím nepoužívám, nejde přepínání Fe/Cr, asi je vadný MH7400, nebo nějaký tranzistor, ty diody svítí slabě obě zaráz. Jinak hraje, nahrávání jsem nezkoušel, trochu víc i šuměl, asi by to chtělo vyměnit ty plastové kondy, ale do toho se mi nechce. Ta B60 hraje dobře? A v Kompasu už máš ten držák té kladky? Měl by tam i pasovat z vraku M710, těchto vraků bylo u nás ve škole dost, já tehdy vzal ten nejhezčí a ten funguje dobře, mohl jsem ještě jeden vzít, vybrat to a poslat ti to.
A přidám gramofony: GE070, GZC120, NZC071, NZC150, NC300, MC600Q (vadný talíř), používám NZC150 a NC300, v ostatních nejsou vložky. A gramorádia: 1027A Orfeus, 1032A Synkopa, 1016A Sonáta (chybí gramo), 1021A Opereta (nefunkční, vybral jsem elky), 1008A Liberta (vadná ECL82, hovňáky), 1003A Orchestr (jde jen NF část, hovňáky, vadná skříň). V provozu je jen Orfeus, ostatní čekají na opravu (ty, které mají poznámku v závorce). Zatím tak.

12 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 2. srpna 2012 v 23:32 | Reagovat

Martin:
No pások emgeton som sa tiež niektorých pozbavoval, ale ešte nejaké mám. Ale to sa nedaju použivať. Ale na druhu stranu ma strašne serie aj to, že taký BASF stojí za hovno. Stačí mu mala vlhkosť a hned navlhne a špiní ešte horšie ako emgeton. Ale pokial sa o tie pásky BASF staralo, tak su výborne, ale tu u nás sa malo kto staral o svoj majetok. Takisto aj Scotch trpí opadávaním aktívnej vrstvy a špinením a brzdením pri prehrávaní v páskovej dráhe. Zato Agfy a Maxeli su držaky, tým ani vlhkosť neuškodí.
No čo sa týka tých kazeťakov. Tak KM350 som našiel v zbere až dve, ale jednu si zobral Matuš a jednu ja. Ale tých ešte je dosť, tie sa daju nájsť. Zato KM351 to bude ťažšie nájsť, ale raz sa určite nájde. SM260 moja hraje dobre, po oprave regulácie-vadná ledka-svietila slabo-fototranzistor na ten slabý svit nedokázal reagovať. Chápeš ledke sa časom znižuje svit... Som ešte nezažil. Ale ešte mi tam nefunguje jeden indikátor, tak ho musím vymeniť. A elyty, hoc ich tam je kopa plastových, tak si predstav že po premeraní boli vadné iba 2 aj to na takých miestach, že by prevádzke to až tak nevadilo. Takže elytov sa nemusíš báť. šum pre SM260 je charakteristický. Potom kompas, tak držiak kladky už mám, ale nemám samotnu tu kladku. Taktiež aj do B60 potrebujem kladku, až potom ju budem môcť sprevádzkovať. Taktiež mi na B60 chýbaju ozdobné kovové lišty, tá vrchná aj tá spodna. Tá kde je nápis B60. A aj jeden gombík potenciometra mi chýba.
A gramofony čo mám: GE130, GZ030, GZ040, GZ041, GZ711, GZC710, MC600Q, NC140, 2x NC150, NC160, NC452, NZC030, NZC040, NZC070, NZC300, NZC710. Zo zahraničných mám Unitra Fonica mister hit, Unitra Fonica party hit, Akord 201, Beogram 1000, Lenco phonoboy, Supraphon S07, to by bolo asi všetko, ked som na niečo nezabudol.
A gramorádia: Dunaj, Aida, Liberta 2, Piáno, Opereta, Bolero 1025A, Idyla, Moderato, Barytón, Humoreska 2, Adagio, Sextant, Strečno a zo zahraničných Europhon M5000, Europhon RDG6000, Europhon RGR8008, Europhon CC380(abo dajaký taký, nepamätám si typové číslo), Sirius M, Sirius 311, Sirius 324 Pano, Rekord 68.2, Rekord 353, Kantata 205, Ilga 301, Serenada RE-208 a to by asi bolo všetko, ked si na niečo ešte spomeniem, tak napíšem.

13 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 2. srpna 2012 v 23:41 | Reagovat

Martin:
Ešte som si spomenul na gramo-kazeťak Rossija 325, taký ruský, ak som teda dobre napísal jeho typ. Ale už ho mám 2 roky a ešte som sa nanho nepozrel. Podla bývaleho majitela má vadné koncaky, tak uvidím, ked sa pustím do jeho opravy.

14 Martin Martin | 3. srpna 2012 v 23:18 | Reagovat

Rado:
S Basfy nemám problém, možná nějaká série, nebo jak říkáš, záleží na tom, jak se o to kdo staral. Scotch měl problém hlavně s vyžvýkáním a následnou ztrátou vnějších stop, jinak hrál dobře, měl jsem jeden.
U té SM260 s tou optozávorou je to divné, ale asi možné, no hlavně že se ti to podařilo opravit. Ta moje jede trošku zpomaleně a ten disk optozávory o něco zachytává, ale jinak byl zvuk dobrý, ten šum není zas tak hrozný. Kladka do Kompasu by měla jít sehnat dobře, možná i z vraku nějakého mgf, já ji tehdy kupoval novou. Horší to bude s lištami na ten B60, ale snad se ti podaří ještě nějaký sehnat, zas jich není tak málo, nejméně je asi těch KM351, no přišly pozdě a nedokázaly čelit levnému dovozu z Asie, přitom to byl určitě dobrý rmgf využívající převážně moderní IO a i design celkem podařený.
No gramofonů máš dost, i gramorádií, já bych to asi neměl kam dát. Europhon RDG6000 jsem měl, rádio moc nešlo, později odešlo gramo, tak jsem ho rozebral. Zbyla mi jen jedna reproskříň. Asi před dvěma roky jsem ho pak opravoval jedné paní od mámy z práce, tam rádio šlo, jen gramo bylo zatuhlé a byly v tom i součástky Tesla, asi už v tom někdo něco opravoval.
A přidám TV: 2x Merkur, 4275A Laura, 4332A Color332 a Shiljalis 405D-1, u něj nejde zvuk, asi OIRT a obraz je po chvíli zdeformovaný, asi nějaké elyty, byla vyhozena na venku aspoň 1 rok. Pak byl ještě Color430, ten už ke konci analogu moc nefungoval, sám se vypínal, asi nějaká chyba ve zdroji, ten jsem nedávno rozebral kvůli elytům a žlutým svitkům a ještě kdysi dávno byla Aurora, ta moc nešla vyladit, tak jsem ji taky rozebral, už je to dávno. Ostatní telky v době analogu fungovaly, teď jsou uloženy.

15 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 5. srpna 2012 v 0:04 | Reagovat

Martin:
Ono nie všetky Basfy tým trpia. Hlavne tie DP26LH FERRO HIFI, tie v červenom obale sa velmi nepodarili. Maju super zvukové vlastnosti, ale mechanické su na nič, jak vravím navlhne a potom špiní a brzdí v páskovej dráhe. Scotch, tak zvlnenie som nepostrehol uňho, ale opadávanie aktívnej vrstvy je uňho bežne. Našiel som raz jeden na B56, ktovie jak dlho navinutý, vyzeral celkom schopné, ale jak som ho dal do B101, tak stružliny z neho ostávali všade, ešte horšie než emgeton. To je na tých pásoch najhoršie. človek horko ťažko zoženie kvalitný pás zahraničnej výroby a zisti, že už je nepoužiteľný.
No SM260, tak ked ledka má velmi slabý svit, tak proste ten fototranzistor to vyhodnocuje ako stálu tmu a tým pádom klesnu otáčky. Ale stačilo vymeniť tu ledku a je to funkčne. Ešte včera som na nom vymenil ten nefunkčný indikátor, tak SM260 mám už plne funkčnu, dokonca aj náhrava a pomerne kvalitne. A to mala tá SM260 skončiť v zbere... Kladku do Kompasu by som chcel dakde kupiť novu, ale neviem kde by ju mali. Nevieš o nejakom obchode, kde by ju mali? Najlepšie by to bolo, keby bol v Prahe.
A televízory ja nezbieram, ale predsa sa mi tu nejake nazbierali, tak mám: Tesla color 438, Anabela, 2x Merkur, Satelit, Minitesla, Junosť 402, Junosť 405, Junosť 406, Sapfir 401.1, Sapfir 412, 2x Shiljalis 401, 2x Shiljalis 402, 2x Shiljalis 405, Elektronika 407 a ešte farebný prenosný Elektronika C431 abo dajaký taký, už neviem presne typ. Ale jak vravím, na televizory sa nezameriavam, ale predsa sa nejaké naskytli, tak som ich zobral. A OIRT zvuk ti dneska nevadí, pretože takmer všetky set-top-boxy maju prepínanie aj na výstup zvuku v norme OIRT, takže bez problémov ti pôjde zvuk aj na ruských starých telkách.

16 Martin Martin | 5. srpna 2012 v 23:30 | Reagovat

Rado:
Aha, tak s těmi Basfy nemám zkušenosti. Mám jenom ty klasické v kulatých plastových pouzdrech. Možná je u nich jiný typ nosiče, nebo nevím. S tou sehnatelností máš pravdu, měl jsem štěstí, ty Basfy jsem dostal s mgf B444 a původní majitel se o to staral a ani to moc nepoužíval.
Tak je to dobře, že ti už SM260 běhá, no lidi vyhazujou i funkční věci, co se dá dělat. Kladku jsem koupil na www.hadex.cz, ten shop je v Ostravě, ale měli by posílat i na Slovensko. Projdi si ty stránky, třeba budeš potřebovat i něco dalšího, snad tam ty kladky mají, už jsem to dlouho neprohlížel.
Dneska jsem se dal do Videotonu R4901, tam byla daná PCL86 a přidané závity na trafu. To jsem oddělal a teď mi to pro změnu vůbec nežhaví a ani nesvítí, musím zítra pořádně proměřit tu blbou kabeláž, vždycky s tím byly u toho rádia problémy. Anody jdou.
A co tvůj Stradivari? Už jsi ho rozběhal? V tom Videotonu taky celkem dost vrčí trafo, vibrace jsou znatelné při doteku na skříňku. A svítilo po naběhnutí magioko, nebo ne? Mohl by být zkrat v usměrňovací elektronce. Tady je schéma: http://www.uloz.to/xWkduYm/rft-stradivari-3-schema-zip#download  stáhni si to, dokud to tam je, je to zdarma, jsou tam i výkresy traf s udanými hodnotami odporů jednotlivých vinutí.
A k té telce, to je dobré s těmi set-top-boxy, protože už jsem se bál, že tam budu muset nabastlit ten modul z čbtv Tesla. Stejně je ale potřeba vyměnit ty elyty.

17 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 7. srpna 2012 v 23:28 | Reagovat

Martin:
čo sa týka toho rádia Stradivari, tak som ho ešte nesprevádzkoval. Nebol ešte čas sa pozrieť na to rádio. Bo jak vravím mam tu aj iné veci, ktoré ešte musím spraviť. Stradivari si ešte nejaký ten rok počká na opravu. A čo viem magioko po nažhavení svietilo na zeleno, proste to rádio sa tvarilo uplne funkčné až na to, že pri ladení z toho neliezol žiaden zvuk ani šum a ani magioko pri ladení nereagovalo. A po pripojení grama, tak osvetlenie 2-krát bliklo a ozval sa z toho zvuk, ale taký asi s polovičnou hlasitosťou, ale to som na tom mal pripojený ten Supraphon S07. Tak bud je chyba v zdroji, že do nejakej časti nejde napätie alebo kombinovaná chyba koncaku a vstupu od antény, neviem, ked sa do toho znova pustím, tak tu chybu určite nájdem. A za schému vďaka, už som si to stiahol.
S tými televízormi, tak dnes už naozaj netreba v telke preladovať zvukovu normu alebo farebnu normu secam na pal, pretože aj tak už je digital a väčšina set-top-boxov, ktoré aj tak musíš pripojiť k tej telke má v nastavení v menu možnosť prepnutia zvuku na výstupe na OIRT a telka funguje aj so zvukom aj ked má v sebe len OIRT zvuk. To isté aj farebné prvé TV čo mali len secam, prepneš na set-top-boxe výstup obrazu do normy secam a na telke čo má len secam môžeš sledovať farebný obraz.
A ešte si nevymenoval jaké máš rádia v zbierke a pod. Ja pridám moju zbierku zosilovačov: Tesla AZS215, 2x AZS217, Music 30, Music 40, Studio 70, a zo zahraničných mám RFT SV3000, Unitra Kleopatra 2A. To by bolo zo zosilovačov asi všetko.

18 johny johny | 8. srpna 2012 v 21:48 | Reagovat

Rado, keď si zbardol do tých emgetonov, tak ti musím povedať, že si mi s nimi spravil terno, na tých, čo som popočúval, som zistil, že tam takmer všetko zahraničné veci (akurát na jednej páske som našiel kúsok z relácie Maratón, ďalej nejaké kecy o nejakom zjazde komunistickej strany, inač všetko v pohode) a na jednej páske som našiel jednu pesničku, čo som ju poznal, ale 100 rokov som ju nepočul :-D.
Ináč chceš sa zbaviť aj tých Basfov? Kľudne ich vezmem, mierne (myslím také špinenie, ktoré nebráni dobrému prehratiu jednej strany) špinenie mi nerobí problém, čistenie hláv je pre mňa takmer rituál.

19 Martin Martin | 8. srpna 2012 v 22:48 | Reagovat

Rado:
Dneska to bylo trochu divoké, byli jsme s otcem odvézt železo do šrotu a ležely tam na hromadě dva stroje- tuner 3603A a kazeťák Unitra B302, tak jsem je sebral. Tuner je odřený, chyběl mu knoflík ladění a tlačítko síť, vše jsem nahradil díly z vraku Song Automatiku. Nemá šňůru a zatím jsem ho nezkoušel, to počká, až bude venku horší počasí. Uvažuji o provozu ve spojení s NZC150, pokud teda ten tuner pojede. Kazeťák už je rozložený, dneska ještě umyju plasty a zítra ho snad zrenovuju, vypadá, že by mohl fungovat, nedochoval se k němu napáječ, naštěstí mám ten od A3, ještě že jsem ho nerozebral. Tak zítra dám vědět.
K zesilovačům: Mám jen jeden, Dual CV120, je tam někde vadný tranzistor v předzesilovači, koncové stupně mají vadné trimry klidového proudu, po několika minutách provozu vypne bimetalová pojistka napájení. Zatím jsem to dál neřešil, ani k tomu nemám žádné materiály. Kdysi jsme měli AZS223, otec ho později daroval svému bratrovi a ten ho možná ještě má. Jinak ve škole byl AZS224, ale ten nebyl k vyřazení.
Za tu schému nemáš zač děkovat, vzpomněl jsem si na tebe při opravě toho Videotonu, ten už jede, byl tam jenom zoxidovaný držák pojistky žhavení, ještě zbývá sehnat ECL86 a zkontrolovat, jestli nejsou v NF nějaké předělávky, jinak to hrálo. V tom Stradivarim můžou být vadné i svitky, ty staré NDR taky odcházejí, modernější fóliové se objevily až později.
A tady je seznam stolních rádií, přenosné zase zítra: 444A Duetto, 2x461A Forte, 441A-3 Euridika II, 541A Bohéma, Videoton R4901, Orion R4400, Elprom M11-0, Rema 730 Arietta, Saturn MR423, Technoton Royal, 638A Sólo, 635A Soprán, Tuner 3603A, 527A Melódia, 335A Nabucco. Snad jsem na nic nezapomněl, Melódia je nefunkční (svitky). Tak to je zatím vše, jdu na ty plasty.

20 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 9. srpna 2012 v 22:58 | Reagovat

johny:
Tak tie emgetony boli naozaj nahraté zahraničnou hudbou. Boli nahravane na nejakej B700, ale so strašne zle nastavenou hlavou, mne tie emgetony doma nehrali dobre a viem, že to bolo rozdielným nastavením hláv...
Basfov sa zbavovať nebudem, ved nič by mi potom neostalo... Tie basfy nie su až také zle ako emgetony a špiniť zas až tak nešpinia ako skôr spôsobuju brzdenie, ale nie je to nejaké horuce, tak basfy si určite nechám. Ale emgetony ti časom ešte nejaké vytriedím.

21 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 9. srpna 2012 v 23:36 | Reagovat

Martin:
Tak to si mal pekný ulovok, taku 3603A by som do zbierky bral aj ja. Mne sa v poslednej dobe veľmi páčia tie HIFI  veci. No a jak vravíš o zosilovačoch a spomínaš AZS224, tak ten je strašne vzácny a snád najlepší zosilovač od tesly. Ked ho budu vyradzovať, tak určite nepremeškaj príležitosť, ten len tak ľahko nezoženieš. Ja by som ho bral bez váhania.
A zbierku rádia máš tiež peknu, vpodstate ty už tiež máš peknu zbierku audiotechniky, je to dobre v tom pkračovať, ved kolko veci sa takým zbieraním zachráni pred likvidáciou. Napr. ten Tehnoton Royal budem musieť aj ja nejaký zohnať, pretože bolo to celkom bežné rádio u nás v československu a zatial mi chýba v zbierke.
No a moja zbierka stolných rádií obsahuje toto: Tesla Talisman 308U, Nabucco, 422U, Gavota, Poézia, Gavota 2, Carioca, Galaxia, Euridika, Euridika 2, Eminent, 3x Spirituál, 2x Duetto, Alto, 3x Progresson, Forte, Pionýr, Populár, Echo, Verdi, Melodic, Harmonie 2, Blaník, Dalibor, Opera, Chorál, Soprán, Sólo, 814A(nefunkčná, bohužial) a tuner 3606A to by asi bolo všetko z našej produkcie a zo zahraničnej mám toto: Stradivari 3, Elprom M11, Prominent 215, 3x RFT 5080 stereo, Unitra šlazak, Strelasund 1021, 2x Saturn 423, Major(juhoslovanský), Videoton R4901, Electronica select t68, Proxima nova SR2420, 2x Diora sniežka, Grundig RF-410, RFT Junior, Europhon 723TB, Europhon 723TB-4, Prominent 52, Unitra Amor, Unitra Amor stereo, Unitra Contessa, Stralsund RR1211, Robotron strelakonkret RR1401, Unitra Giewont, to by asi tiež bolo všetko, ked som na niečo nezabudol. Nepísal som to podla značky, ale podla času jak som to zohnal, takže snád sa v tom dá vyznať. Tesla rádia som písal zaradom podla typu jaké mám. Jo a ešte tuneri zahraničnej výroby, RFT ST3000, Unitra kleopatra 2A(k tomu bol do zostavy aj ten zosilovač tej istej značky). No a to už by malo byť uplne všetko.

22 johny johny | 10. srpna 2012 v 18:06 | Reagovat

[20]:Tak neviem, čím to je, ale u mňa hrajú celkom obstojne (i výšky majú dobré, je to porovnateľné s ostatnými mojimi páskami, hlavne tými, čo ešte rodičia nahravali na Unitre ZK 140), dokonca som zatiaľ na nich nezistil prerážanie z protistrany na stope 3-2, ako je to pre niektoré moje pásky typické :-D . Asi tá stereo emegetonka s českými pesničkami je fakt výborná na nastavenie hlavy :-D .

23 Martin Martin | 11. srpna 2012 v 0:14 | Reagovat

Rado:
Z toho tuneru bych zatím nejásal, už jsem ho zkusil a fungoval. Bude ale třeba vyměnit hovňáky a jeden nafouklý elyt v obvodu stabilizace ladicího napětí. Horší pak bude dát ho do pořádku po vzhledové stránce, je podřený, skříňka rozklížená (ale drží) a prohlé dno. Jinak mám číslo na pana školníka, takže kdyby něco vyřazovali, ozval by se. On je taky nadšenec do staré techniky.
Unitra taky hraje, i záznam je kvalitní (i když je to jen automat), měnil jsem zásuvku repra (vadná) a napájení (atypická). Zítra už ho snad složím a pořádně projedu. Ta Unitra, co jsi přidal na stránky, byla také u nás na základce v kanceláři jídelny. A Technoton Royal určitě seženeš, je celkem běžný, ale není to žádný zázrak, podobné je to Galaxii, FM díl je možná úplně stejný (licence).
A dneska jsem prošel bazary ve městě a narazil na zajímavé věci. V jednom byl Progresson, KM 350, Domino, Arioso, B5, SM580, NZC300, NZC420, NZC140, RFT Proxima 2420 (asi). Ale ten člověk to měl celkem předražené. V druhém jsem objevil krásnou B101 za 600,- i s návodem a mikrofonem, prodavač mi ji hned předvedl v provozu a fungovala, tak nevím, jestli koupit. Měl tam i hodně LP, z kterých bych si určitě taky vybral, ještě uvidím.
A tady je seznam přenosných rádií: 2827B-7 Kvintet, 2832AB Domino 2x, 2827B Song Automatik, Electronica Perla, Stern Elite 2001, 2821B Dolly 3, Orbita 2, VEF 206 3x, VEF 12, Selga 404, Rossija 301, Rossija 303, Selena B202, Okean 209, Riga 103, Stern Garant R2130, Abava RP8330, snad jsem na nic nezapomněl. Riga 103 nejde (uhnilý tranzistor) a Selga 404 dřív šla, teď má vadný ladicí kondenzátor a čeká na druhý. Takže prozatím vše.

24 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 12. srpna 2012 v 23:20 | Reagovat

johny:
To bude rozdielným nastavením hláv. Ty máš nastavenu hlavu podla nejakej tvojej dobrej pásky a náhodou sa to zhoduje s nastavením hlavy tej B700 pri ktorej som našiel tie pásky. Ja mám hlavy v magičoch nastavené podla niektorého magnetofonu, ktorý mal nastavenu hlavu správne ešte od výroby a to sa odlišuje od nastavenia tvojej hlavy v B700. Preto tebe tie pásky môžu hrať dobre. Neviem prečo to tak bolo, že každý magič to iné nastavenie hlavy...

25 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 12. srpna 2012 v 23:52 | Reagovat

Martin:
čo sa týka tej 3603A, tak ked vravíš že je poškriabaný, tak pri najhoršom to zbrusíš a nalakuješ znova, nie je to ťažké. Môj tuner 3606A tiež nevyzerá jak nový, tiež je zvrchu dosť poškriabaný. Ale nejak mi to nevadí. A čo sa týka hovňakov, tak tie by som menil iba v prípade, že su prasknuté, inač to nemá význam ich meniť.
A bazary, tak to máte dobre bazary ak predávaju také zaujímavé veci. Samozrejme bazar bude dosť predražený. A B101 za 600kč čo ja viem. Pokial je aj s návodom a zachovala, tak má tu hodnotu, ale B101 sa vyskytuje celkom bežne, takže dá sa aj nájsť bez problémov zadarmo. Ja mám svoju B101 zo zberu, bola dosť otlčená, rozbitá drevená skrinka, ale zobral som ju a doma som ju zrenovoval a dokompletoval z druhej B101, ktorá bola už iba na diely. A tak vznikla ešte krásna B101 v plne funkčnom stave. Pretože vnutro tej rozbitej B101 bolo ako nové, takmer nehraté, vlastne ešte mala nepoškodenu záručnu nálepku. Takže je to na tebe či si ochotný dať za B101 600kč. Ja by som asi radšej počkal na príležitosť kedy sa nájde zadarmo.
Zbierku tranzistorakov máš tiež peknu. Už aj pozerám, že tiež si taký veľký zberateľ tejto techniky ako ja. Za chviľu ma aj prekonáš počtom zbierkových kusov. Tranzistoraky čo mám ja su: Tesla Dolly, Big beat, Song Super, Sázava, Kvintet, Domino, 2x Domino 2, 2x Finále, Rondo; potom sovietskej výroby: 2x Abava RP8330, Alpinisť 321, 2x Alpinisť 417, Alpinisť 418, Chazar 402, Gjala 310, Gjala 407, Leningrad 006S, Meridian 6TR10-K11, Meridian 201, Meridian 211, Meridian 236, Neywa M, Neywa 304, Neywa 402, Neywa 2, Nevskij, Orbita 2, Okean 209, Riga 104, Riga 302, 2x Rossija 303, Selena B211, Selga, Selga 309, 2x Selga 405, Signal 304, Signal 402, Signal 601, Sokol 4, 2x Sokol 304, Sokol 308, Sokol 403, Sonáta 201, Swirel 402, Turist RP315, Vef 201, Vef 202, 5x Vef 206, Vega 341, Vega 402, Vega 404, Quartz 402. Potom mám inej zahraničnej výroby Stern elite 2000, Stern dynamic 2220IC; Philips 90AL800, Siemens RT-711, Panasonic R220J, Panasonic R222J, Panasonic GX5, Hitachi WH-833H, Hitachi WH-837E, Unitra eltra Dorota, Unitra Dana, Telefunken Malhar, Videoton Sirius. Fuu, ale to bola fuška vypísať všetky prenosné rádia čo mám. Tých mám v zbierke snád najviac. Snád som na žiadne nezabudol.

26 Martin Martin | 15. srpna 2012 v 23:16 | Reagovat

Rado:
Nejhorší na tom tuneru je, že je taky zespodu dost pobouchaný, buď s ním někdo praštil, nebo na něm leželo něco hodně těžkého. Ale nějaké studené spoje se během zkoušky neprojevily. Plošňáky jsou celkem pěkné, akorát vyměním 4 hovňáky a pár plastových, ty se zdají být vyteklé, je kolem nich takový bílý prášek.
A nakonec jsem se rozhodl, že žádný mgf kupovat nebudu. Mám jich dost, pásky všechny nahrané mono, takže žádný stereofonní mgf, jen, kdyby se nějaký objevil ve sběru. A v těch bazarech to předražené je, možná ne všude, ale je. Už Duetto stálo někdy v roce 1999/2000/2001 (nevím přesně kdy) 430 Kč, ale tehdy jsem uprosil otce...bylo to moje první síťové rádio. Pak přišlo Domino a já začal sbírat. :-)
A tranzistoráků máš opravdu hodně, já jsem jich jako malý hodně rozebral, protože jsem tomu nerozuměl...Riga 302, Vega 404, nějaký Alpinist, Monika...už přesně nevím, škoda. A ty ruské jsou parádní, hlavně ty vyšších tříd...Selena, Okean, Vef, Riga...škoda, že Tesla něco takového nevyvinula.
A přidám "ostatní zařízení": Meoclub 16 Automatic, 2x Aspectomat J24B, posouvač obrazových pásem na Aspectomat, mixér Eta0010 s nějakým příslušenstvím (bohužel k tomu nemám všechno, snad se ještě naskytne), pračka Romo (nevím typ) a pračka Romo Kombi. :-D Pak ještě byla i automatka Romo (nevím typ, asi RAC xxx), ale tu bohužel vyhodili, když jsem byl malý, dneska bych ji určitě opravil :-D. Ještě jsem rozkuchal ledničku Calex, dosud z ní mám kompresor. A doma máme CM345, takovou tu moderní "bezfreonovou", a ta běží dosud. Ale to jsem už odbočil. K diaprojektorům mám několik krabiček diapozitivů, asi celkem 400ks, jeden film jsem si nafotil já, zbytek vyřazené ze školy a asi 30 krabiček těch obrazových pásem (35mm diafilm v celku). Tak to je kompletní sbírka.

27 johny johny | 16. srpna 2012 v 18:57 | Reagovat

Rado [24]: Možno preto, lebo to kompletovali narýchlo - päťročný plán trebalo splniť za každú cenu, aby sa súdruhovia nepohnevali :-D
Ale s tou hlavou už to neriešim. Keď pásky hrajú dobre á hrlava sa optrebúva rovnomerne, tak do toho nešprtám.

Ináč som našiel nejaké zbytky rádia Jantar 438A, konkrétne skriňu (už dosť poničenú, mala rozbitú stupnicu), v nej reprák a poblízku jeden gombík a tiež zadnú stenu - zobral som reprák, gombík a tú zadnú stenu, lebo stena bola vo výbornom stave (ani škrabanec) a ten gombík je síce vo vnútri zlomený, ale myslím si, že by sa dal zlepiť. Reprák si nechám, zrepasujem ho a uvidím, čo to bude zač, má jeden prívodný drôtik odtrhnutý, ale malo by sa to dať spraviť. Keďže zajtra idem do Čermeľa,  mám príležitosť ten reprák aj tú stenu prepašovať domov, zatiaľ je doma iba ten gombík.

Martin [26]: Tie pásma, to nie sú náhodou rozprávky? Mám také filmy a drvivá väčšina sú rozprávky. Dokonca dva majú predlohu vo večerníčkoch.

28 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 16. srpna 2012 v 22:59 | Reagovat

Martin:
Kupovať magnetofon sa určite neoplatí, ved je ich ešte všade kopa. Stačí zájsť na nejaký zberný dvor alebo vystihnuť zber a hned tam nejaký nájdeš a zadarmo. Ja mám všetky magnetofony získané zadarmo okrem B54, ktoru som kupil na blšaku za smiešných 4eur, t.j. 120sk.
Tak hej, tranzistorakov mám naozaj veľa. Ved sa ich tu vyskytuje všade kopa, tak vždy si nejaký vezmem. Inač s tou Selenou B211, už 4 roky som zhánal tie dva gombíky na potenciometre a teraz nedávno som sa bicykloval a zašiel som na jedno roky nevyužívané miesto a tam ležala Selena B211 rozbitá, zmoknutá, zničená, ale mala dva nepoškodéné gombíky, tak som ich zobral. Takže už aj Selenu mám kompletnu. Sranda jak to človek na niektoré drobné diely dlho čaká...
No ostatné zbierkové kusy, tak autorádia čo mám sú: Tesla 2103BV Luxus, Spider, Carina, 1900B, 1902B, 2113B, potom Unitra RP-701, Unitra diora skald, 2x Unitra Safari 2 to by bolo z autorádií všetko. Potom mám ešte nejaké reprobedne a všetky mám ako pár, čiže dva kusy: ARS918, ARS9104, ARS845, 1PF 06762, 1PF 06708, RK06, nejaké ruské ku gramorádiu Kantata 205, talianske ku Europhon RDG6000 a nemecké RFT B3010, to by tiež bolo všetko. Mám ešte to Tesla Studioecho. A mám ešte viacero historických meracích prístrojov. Ostatné veci ako domáce spotrebiče su mimo môj záujem, takže mal som doma staré vysavače Raketa sovietskej výroby, ale dal som ich technickému muzeu, takisto som im dal aj dve pračky ROMO, nejaké žehličky Eta a pod. Ale jak vravím domáce spotrebiče su mimo môj záujem, tak tie mi netreba. Ešte ma v poslednom čase chytila myšlienka získať 16mm projektor, takže budem musieť nejaký zohnať. Lebo bola by to pekná vec do zbierky. Chcel by som nejaký Meoclub 16 electronic alebo aj Meoclub 16 automatic, ten sa mi tiež páči.

29 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 16. srpna 2012 v 23:03 | Reagovat

johny:
To aj opravari vedeli perfektne roznastaviť hlavy v magiči, mal som doma nejaké magiče, ktoré mali poškodenu farbu na šrubkach a hlava bola katastrofalne nastavená. Neviem podla čoho to nejaký opravari nastavovali...
No to si mal ulovok, len škoda, že už rozbitý. Celý a kompletný jantár by som bral do zbierky. A diely ako zadná stena, gombík vezmi, lebo človek nikdy nevie kedy sa to môže zísť.

30 Martin Martin | 17. srpna 2012 v 10:49 | Reagovat

johny:
Tak pohádky na tom nejsou, jsou to jen výukové filmy. Ty to promítáš na tom DIAXu? Takový jsem viděl ve sběru, ale nebral jsem ho.
Rado:
Já jsem koupil na Aukru B70, B4 a B444. Ale nebyly drahé, max do 150Kč. V bazaru to nemá cenu kupovat. Do sběrného dvora bych se taky rád zajel podívat, zatím ani nevím, kde je. Musím zjistit. Mně zas chybí knoflík výšek na Kompasu, snad se něco najde. Pak mi dlouho chyběla ta ozdoba pod tlačítkem pauzy na B4. Dal jsem ji tam z té druhé B4 a na ni jsem dal knoflíky z B400, jak už jsem psal.
Autorádia nemám, jen nějaké "Bremen", ale je to Made in Korea. Kdysi šlo, teď jsem ho několik let nezkoušel. Reprosoustavy mám ARS810, pak jen jeden kus snad ARS820, pak jeden kus Europhon a jedny amatérské po otci, ty jsou u rádia Rema. Ty pračky Romo jsem od nikud nedotáhl, ty byly naše, stejně jako ten mixér. Ze skládky jsem kdysi donesl vysavače Jupiter, Esa-Rex, ale ty jsem rozebral. :-? Jinak ty vířivé pračky jsou o ničem, navíc rády hnijí. Ještě byla i samostatná ždímačka (odstředivka) a ta shnila úplně, zbyl mi jen motor.
A teď k projektorům. Nevím, co doporučit. Já mám toho Automatica, ale taky jsem spíš pokukoval po Electronicovi. Automatic nemá halogenovou žárovku, je tam klasická, s šesti vlákny, 1000W. Možnost namontovat i jinou, menšího příkonu, nebo i jiného napětí. K tomu slouží externí transformátor v samostatném kufříku, umožňuje i celou soupravu napájet 120V. Trafo má osvětlený voltmetr, přepínačem odboček se přesně nastaví napětí podle červené rysky na stupnici. Electronic má halogenovou žárovku a vestavěný zdroj, tudíž nepotřebuje to externí trafo. Pohon je u všech Meoclubů stejný, nicméně Automatic má od motoru k hlavní hřídeli plochý řemen, obepnutý navíc stočenou pružinou (podobnou jako náhon počitadel mgf). Novější řešení je kruhovým řemínkem, z toho jednoznačně vyplývá vyšší spolehlivost staršího provedení. Electronic vypíná posun při přetržení filmu, Automatic ne. Zesilovač je u Automaticu odnímatelný s možností samostatného užívání. Osazení germaniovými tranzistory, k indikaci slouží EM84. Dále tam jsou radiální plechové elyty, nicméně mi to hrálo (klep klep). Electronic má pevně vestavěný zesík, osazený operáky MAA xxx a křemíkovými tranzistory, k indikaci slouží ručkový měřič, stejný jako v mgf B5x. Repra jsou u Electronicu v předním víku, u Automaticu v samostatném kufru. 16mm filmy shánějí taky těžko. Ale snad se ti to podaří sehnat. :-)

31 johny johny | 18. srpna 2012 v 21:51 | Reagovat

[30]:
Jj, presne, na DIAxe, konkrétne DIAX-3, ktoré mám dokonca dav, jednu od susedy a jednu vyradenú zo školy (učiteľ ju išiel vyhodiť, a keďže mu ju bolo ľúto ju vyhodiť, tak mi ju daroval i s komplet vybavením). Tá od susedy nemala žiarovku, nuž som tam dal nejakú úspornu, čo som u nás našiel a mala vhodnú veľkosť i závit a už to fungovalo. Obraz z nich je celokm slušný.

Ináč čo sa týka tých 16 mm filmov, tak sa mi zdá, že by sa mali dať zohnať v Prahe. Na Čermeli som videl jedného, čo si tam dovláčil starú kameru na film, zaujalo ma to, tak som sa o tom s dotyčným porozprával a povedal mi, že také filmy kupuje v Prahe.

32 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 20. srpna 2012 v 22:51 | Reagovat

Martin:
No do zberného dvora určite zájdi, daju sa tam nájsť naozaj pekné veci. Ja chodím do takého väčšieho zberu a fakt sa tam dá vybrať zachovalý prístroj. Dokonca aj z rozbitých vrakov sa daju povyberať všelijaké diely, gombíky, nápisy a pod, takže od kedy tam chodím tak som si aj niektoré zbierkové kusy dokompletoval. Určite ti odporučam navštíviť zberný dvor.
Tie pračky ROMO o ktorých som vravel, tak tiež som nepritiahol domov, jedna bola naša, na ktorej ešte rodičia prali v 80-tých rokoch a druhá bola babkina, ale už má novu automaticku pračku, tak tá ROMO čakala na šrot, ale nakoniec si obe pračky zobrali do technického muzea, takže ostali zachované. Ale ešte máme doma žmykačku, tá dajak nikomu nezavadzia a pritom sa vôbec nepoužíva, tak stále je odložená v skrini.
A projektor, tak naozaj by som chcel jeden zohnať, ale nakoniec jak sa poznám, tak ked zoženiem jeden, tak príde aj druhý a potom tretí a nakoniec budem mať slušnu zbierku 16mm projektorov. Jeden by som mohol dostať na buduci týžden, tak snád to víde. Mal by to byť Meoclub 16 electronic, aspon ten by som chcel najviac, ale ešte sa uvidí, aký typ to bude. Len potom aj nejaké filmy budem musieť zohnať. No uvidím.

33 Martin Martin | 23. srpna 2012 v 12:32 | Reagovat

Rado:
Do sběrného dvora možná v září, teď jsem na brigádě. Ale v mezičasech stíhám i opravovat. Teď jsem udělal Bohému 541A. Vyměnil jsem hovňáky, už byly nic moc, dále EM84, už neukazovalo, plošky byly stále u sebe. Koupil jsem si stavebnici FM konvertoru a s Bohémou to chodí pěkně. Zhruba od 92 do 100MHz, použitím jiného krystalu se dá přelaďovaná oblast pásma CCIR změnit. To jsem zatím nedělal, zatím je to jen "naholo", pak zamontuju ten konvertor do krabičky z modulu OMF z C430, dodělám přepínání krystalů, vyrobím pořádnou anténu a spojovací šňůry pro různé typy přijímačů.
Dneska se pokusím o NZC150, tam je problém v koncovém stupni, po cca půl hodině provozu začne bručet levý kanál. Vyměním i elyty v předzesilovači, už dost šumí, a indikační žárovky.
A jestli máš místo, tak si ty projektory sežeň všechny. :-D Mně teda stačí jeden :-), ale kdyby se nějaký objevil, tak bych ho vzal taky. Ve škole byly ty Automatiky 3, vzal jsem ten nejhezčí s příslušenstvím a k tomu jeden nekompletní na díly. Ten jsem ani nezkoušel, protože tam byla jiná zásuvka pro připojení zdroje. Vybral jsem všechny důležité díly a všechno měděné, ze zesilovače všechny tranzistory a téměř prázdnou skříň odvezl do nebezpečného odpadu, kde se jí zmocnili jedni nejmenovaní spoluobčané... :-D. Pak byl ve škole i Club16, neměl však příslušenství a kvůli napájení jen na 120V jsem ho nebral. Od roku 1962 do druhé poloviny 80. let se vyrábělo toto: Club16, Meoclub16, Meoclub16 Automatic, M16 Automatic H, M16 Standard, M16 Electronic, M16 AS 2, M16 Electronic 2, M16 AS 3 a M16 Electronic 3. Poslední dva jmenované jsou dost vzácné, Automatic H jsem nikdy neviděl, kromě katalogu Meopta. Přístroje Standard, AS 2 a AS 3 nemají možnost dodatečné nahrávky zvuku na filmy opatřené magnetickou vrstvou. Filmy třeba seženeš ve škole. Takže zatím tak.
johny:
Tak o tom vůbec nic nevím, zkusím něco zjistit, ještě se dají ty filmy sehnat na Aukru, ale je to moc drahé.

34 johny johny | 23. srpna 2012 v 21:44 | Reagovat

Martin:
Ale teraz som si spomenul, že išlo o kameru na kazetové filmy, nie navinuté na kotúči. Ale snáď sa budú dať tam zohnať, viem minimálne o KVT elektronike, odkaz na je na starestroje.

35 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 30. srpna 2012 v 22:59 | Reagovat

Martin:
No na brigade som aj ja, ale zajtra poslednýkrát, bo od pondelka zasa škola... Ale stíham chodiť aj po zberoch, dnes som zase bol v zbere, no boli tam krásne veci, ale nevedel som ich zobrať tak ostali tam. Strašne ma tam serie 820A s rozsahom do 108MHz... Ale našiel som tam KM340, tu som si zobral, celková rarita, dokonca v peknom stave akurát nemá dvierka na kazetu. Potom som si zobral už len nejaké veci na nahradné diely ako B4, RFT Junior. Inač to rádio RFT Junior mám doma funkčné už asi 2 roky, ale s odlomenými potenciometrami, tak som ho nerenovoval a dnes som našiel také isté uplne rozbité, ale obidva potenciometre v dobrom stave, tak konečne budem môcť zrenovovať toho mojho juniora.
Potom čo sa týka tej premietačky Meoclub, tak ešte uvidím ktoré typy si zoženiem, ale najskôr by som chcel nejaký electronic. Tento týžden som jednu mal dostať, ale nevyšlo to, takže snád na buduci týžden už  nejaku dostanem. Uvidím či to víde alebo nie. Takže tak.

36 Martin Martin | 4. září 2012 v 22:43 | Reagovat

Rado:
Mně už taky brigáda skončila a během ní jsem dostal od jednoho známého další kousek- Progressona. Odlaďoval se, tak jsem tam dal MAA 550A z té rozebrané TV C430 a je klid. Dále jsem vyměnil ty plastové elyty, opravil přívod k LED na ukazateli a umyl plasty a je jako nový.
Té 820A je škoda, určitě se ještě objeví, aspoň ta KM340 je dobrá, nic takového nemám. Dvířka na kazetu najdeš, měly by tam pasovat i z KM350.
Dále jsem dorenovoval NZC150 a chodí pěkně. Taky ten tuner 3603A, ale ten je nějaký blbý. Sice se nerozlaďuje, ale je nějak špatně vyvážený: v okamžiku nejčistšího přijmu je horní indikátor mimo střed, nezapne se stereopříjem a nejde použít AFC. Naopak když ho naladím na střed horního indikátoru, reprodukce je nejsilnější, ale zkreslená, zapne se stereopříjem a AFC drží, naopak dolní indikátor síly ukazuje méně. Zatím to nechám být, nebudu s ničím točit, to už chce přístroje.
Pak jsem udělal i B70, tam jsem vyměnil hovňáky a plastové elyty a tady to snad dopadlo dobře. Hraje pěkně, záznam jsem zatím nezkoušel. Předtím to taky hrálo, ale oscilátor byl už slabší a úplně to nevymazalo staré nahrávky. Nejhorší bylo vyndat ven ten plošňák, ale podařilo se. Hovňáky jsem měnil i v Nabuccu, to bylo asi úplně nejhorší, protože se tam nedá dostat, musel jsem vytáhnout i výstupní trafo. Po opravě jde DV a SV pěkně, VKV s konvertorem nic moc, je to asi rozladěné, protože to hrálo zkresleně, opravoval jsem i jeden MF transformátor, protože měl ulomenou kostřičku, tak jsem ho radši vyndal, rozebral a slepil. Ale jádra zůstala zajištěná, tak nevím. To je zatím vše.
johny:
Počkám, až se odněkud bude něco vyřazovat :-).

37 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 9. září 2012 v 23:15 | Reagovat

Martin:
No progressony, tak ja som získal ďalšie dva, jeden čierny Teslacký a jeden už nový ale od firmy Progress, takže nemá na sebe označenie Tesla, tak tie som renovoval tento víkend. Renovácia sa podarila, ten Tesla čierny po vyčistení funguje na 1. zapnutie, dokonca sa s pôvodným MAA550 nerozladuje, takže paráda. A ten Progress, tak nedali sa na nom poriadne naladiť stanice na VKV, tak nakoniec MAA550 bolo opäť dobré a chyba bola v špinavom potenciometri ladenia, takže po prestriekaní funguje dobre. Po čase, ked sa dostanem k foteniu, tak tu pribudnu.
čo sa týka toho tunera 3603A, tak musíš použiť silnejšiu anténum totižto stereo signál vyžaduje väčšiu sílu, takže preto, ked sa ti rozsvieti kontrolka stereo, tak ti ukazuje menšiu sílu signálu. Pri mono ten signál stačí, preto ti mono ide dobre, ale na stereo potrebuješ lepší signál. Ved vyskušaj tam pripojiť silnejšiu anténu a uvidíš.
Nabucco, tak jedno čaka aj mna, ale neviem kedy sa k nemu dostanem aby som ho zrenovoval. Má vraj vypalenu päticu na ECL86, ale nič som si zvláštneho nevšimol na tej pätici, tak neviem. Uvidím čo to ukáže pri renovácií, ktoru neviem kedy spravím... A v tvojom, tak skus vymeniť ECC85, ktorá je vo VKV jednotke, niekedy sa stane, že je slabá a zkresluje, pritom môže žhaviť normálne. Skus ju vymeniť a uvidíš.
A dvierka z KM350 na KM340 nepasuju, su tam rozdielne dvierka, takže tak.

38 Martin Martin | 10. září 2012 v 23:06 | Reagovat

Rado:
Ten Progresson mě mile překvapil. Jak po stránce konstrukční, tak po stránce zvukové. Všechno to jde pěkně rozebrat, aniž by se muselo něco pájet, zvukově velice dobré, hlavně ta korekce s MDA4290V, převzatá z TV. Jedinou výhradu bych měl ke stupnici, na FM tam mohli přidat více čísel, ne jen 88 a 108, špatně se podle ní orientuje. Ten prosvětlený indikátor je taky dobrý. Na mém jsem měnil ten stabilizátor, plastové elyty a i ty žluté MKT svitky. Protože byly dány na "stojato", tak jsem tam radiální fóliové kondy. 150n v korekcích a 47n nad ladicí jednotkou. Původně tam byly naletovány dva svitky, 150n a 68n, přitom podle dokumentace tam má být keramický 47n, tak jsem tam dal fóliový. Je to pozice C18. Na některých fotkách jsem tam viděl keramický kond, jinde jen jeden MKT, jinde dva paralelně spojené MKT, jak jsem psal. Ty MKT jsem si schoval jako náhradu za hovňáky. Dále jsem musel opravit přívod k LEDce a seřídit ten pérový svazek u přepínače vln a vstupu.
K tomu tuneru zkusím dát teda lepší anténu a uvidím, třeba to bude lepší. Náhradní ECC85 taky mám, tak zkusím vyměnit. Jinak nevím, jak by se vypálila patice, vždyť ten plast musí být odolný. V mém Nabuccu zas bylo vyteklé trafo (taková ta izolační pryskyřice, nebo co to je) a jeden zčernalý hovňák.
S těmi dvířky sorry, ale na pohled to vypadá stejně :-). Jinak teď v sobotu bude sběr, tak uvidím, co bude. To je zatím vše.

39 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 15. září 2012 v 23:46 | Reagovat

Martin:
No progresson po konštruknej stránke je dobre riešený, hlavne to konektorové pripojenie je dobre. Aspon netreba nič spájkovať pri rozoberaní. Akurát, ked treba vyčistiť zadný diel skrinky, tak treba vybrať trafo von a to sa nezaobíde bez odpájkovania prívodnej šnury a poistkového držiaka. Ale inač je to veľmi dobré rádio, nerozladuje sa a je aj malé, skladné a v rámci svojich možnosti poskytuje celkom dobrý zvuk. čo sa týka tých kondikov v progressone, tak niektoré kusy tam maju keramické a niektoré tam maju tie žlté MKT zvitky "na stojato", asi vyrábali z toho čo mali na sklade.  
A už si zkusil vymeniť tu ECC85 v nabuccu?

40 Martin Martin | 17. září 2012 v 13:52 | Reagovat

Rado:
V Nabuccu jsem zatím nic neměnil, není čas. Snad se k tomu dostanu o víkendu. Teď v sobotu byl sběr a našel jsem celkem pěkné věci. PHILIPS B3X91A, malé AM lampové rádio podobné našim Sputnikům a Luníkům. Electronica Perla, tentokrát žlutá skříň a bílá stupnice, poškozené od vyteklých baterií. Sovětský radiobudík Tento Signal 306 Maestro, kompletní, nezkoušený. A Tesla K203 Stereo Diamant, chybí ovládání pauzy, několik článků antény, jinak je kompletní. To je zatím vše.

41 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 21. září 2012 v 21:29 | Reagovat

Martin:
No tak to si mal pekné ulovky z toho zberu. Snád sa ti to podarí zrenovovať. A bolo ešte niečo iné zaujímavé na tom zbernom dni? či len už samé telky tam boli? Ja som bol tiež tento týžden v zbere a našiel som tam Tesla Alto, ale ten najnovší model s VKV až do 108MHz a zosilovač Tesla AZS223, akurát dobre rozbitý, ale tak snád sa mi ho podarí zrenovovať. Po el. stránke je kompletný a nie je poškodený až na vypínač. Akurát predný panel je dosť poškriabaný a odretý, ale tak snád to nebude až také zle. A chýbaju na nom všetky hmatníky a gombík na vypínač, ale snád sa mi to časom podarí zohnať. Takže tak.

42 johny johny | 23. září 2012 v 21:43 | Reagovat

Martin[30]:

Teraz ma napadlo - nemáš medzi tými diafilmami aj nejaké o pionierských železniciach? Raz v lete som zháňal u jedného zberateľa z Brna, ale ten o žiadnom nevedel, ale nevylučoval, že také filmy nikdy nevyšli.

43 Martin Martin | 23. září 2012 v 22:01 | Reagovat

Rado:
Telka Tesla tam byla tak jedna, pak ještě nějaký barevný Videoton, jinak plastovky, stará PC a "moderní" bordel. Ale byla tam krabice od zesilovače AZS223, zesilovač samotný však ne. Jsou v tom nejnovějším Altu taky zespodu ty hovňáky? Tam už by být nemusely :-). A ten zesilovač je dobrý, určitě se ho podaří dokompletovat. Taky bych ho někdy chtěl sehnat. Už jsem zrenovoval ten sovětský radiobudík, funguje dobře. Philipse jsem zatím jen rozebral, skříň jsem se pokusil odbarvit v louhu, protože byla natřená namodro, nevím, jestli továrně, nebo amatérsky, každopádně už ta barva opadávala, bohužel jsem měl málo NaOH, tak to budu muset příště dokončit. Nechám ho v barvě "přírodního" bakelitu. Na šasi jsou usazeniny a místy je zoxidované. Vespod byl jeden 2n2 asfaltový kondík, ten jsem dal pryč, ostatní jsou už fóliové. Ještě jsem ho nezkoušel, není čas kvůli škole, možná příští týden. Tak se zatím měj a ať se daří. :-)

44 Martin Martin | 23. září 2012 v 22:09 | Reagovat

johny[42]:
Tak nic takového bohužel nemám. Filmy jsou pro výuku dějepisu a hudebky, možná nějaká civilní obrana, ani jsem je všechny ještě nepromítal. Jednu dobu jsem to všechno chtěl prodat, ale když jsem donesl ze sběru druhého Aspectomata, rozmyslel jsem si to.

45 johny johny | 24. září 2012 v 22:51 | Reagovat

Martin:
No keby si sa chcel nejakých filmov zbaviť, rád ich vezmem. Obzvlášť by ma potešili filmy so železničnou tématikou, keďže som železničný fanatik a tohto roku dvojnásobne, keďže som od mája  dobrovoľníkom na Detskej železnici :-)

46 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 30. září 2012 v 23:20 | Reagovat

Martin:
A tu krabicu od AZS223 si zobral? Bo tie krabice k výrobkom su tiež pomerne cenné. Bo vždy je zaujímavé mať rádio aj s pôvodnou krabicou. V tom najnovšom Alte čo mám, tak stále su zospodu tie známe hovňaky. Asi tie hovnaky mali na sklade, tak ich používali až kým ich neminuli. AZS223 už mám skoro hotovu, už ju musím len otestovať a prípadne opraviť, ale ten predný panel a skrinka pamätá svoje. Bohužial nebude ten zosilovač v nejakom extra dobrom vizuálnom stave. Ale čo už. Možno sa časom zoženie nejaký iný v lepšom stave. A samozrejme mi na nom chýbaju aj všetky hmatníky potenciometrov a gombík vypínača. Takže asi tak.

47 Martin Martin | 7. října 2012 v 22:09 | Reagovat

Rado:
Krabici jsem nebral, protože by mě s tím vyhodili. Doma a byla krabice od B90 a ta se spálila. NC300 jsem měl s návodem i krabicí a taky to někam zmizelo. Krabici od C430 jsme taky zrušili, zbyla jen od C110ST. AZS223, co byl ve škole, taky neměl knoflíky. Každý s tím prostě nezachází jako s historickým kouskem. Ale už se mi podařilo rozjet toho Philipse, vespod jsem měnil jeden asfaltový kondík, ostatní už byly fóliové. Pak jsem ještě přidal zástrčku síťové šňůry a už to jelo. Je tam zajímavé magické oko DM71, které ukazuje tím méně, čím lepší je signál. Hraje to dobře.

48 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 13. října 2012 v 23:52 | Reagovat

Martin:
Tak to je zaujímavá funkcia magioka, že pri lepšom signále ukazuje menej. Sranda jak to vymysleli, chceli byť asi odlišní od ostatných, bo väčšina magiok ukazuje čím lepší signál, tým viac ukazuje. Inač som otestoval tu moju AZS223 a naozaj bez akejkovlvek opravy funguje. Takže aj skoro rozbitý kus som dal dokopy a hraje, len škoda chýbajucich gombíkov. Snád sa časom zoženu... Ale inač AZS223 hraje slušne, som spokojný.

49 cliff cliff | 15. října 2012 v 10:06 | Reagovat

ja som získal teraz Sonet Duo magnetofón v peknom stave, má vadnú EZ80 usmerňovač a chýbal mu remienok, idem skúsiť dať tam KY705 na skúšku či ide zosilňovač. a ešte som získal stojanové gramorádio Rezprom Akkord A-104, gramec je náš HC07 funkčný, ale v rádiu chýba feritová anténa a EF89, EABC80 a EL84 :( nemáte niekto tie elektrónky a feritku?

50 cliff cliff | 15. října 2012 v 10:12 | Reagovat

ešte podotknem, že gramorádio je bulharské a chassis prijímača je napr aj Elprom ktorý tu je medzi rádiami. :-)

51 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 17. října 2012 v 22:46 | Reagovat

cliff:
Ked pýtaš tie elektronky, tak myslím, že mám všetky a mám aj tu EZ80. Ja mám okolo 150 náhradných elektroniek. Feritovu anténu do toho bohužial nemám. A to chassis sa využívalo aj v iných bulharských rádiach ako Melodia 2, A101, A103 a pod. Takže tak.

52 cliff cliff | 18. října 2012 v 19:44 | Reagovat

no takže za EZ80 som provizórne dal diodu a magnetofón hrá ako lusk aj krásne nahráva, som spokojný :-) a čo by si chcel za tie elektronky? ja mám len zopár a práve tieto nie

53 Radoslav Radoslav | E-mail | Web | 21. října 2012 v 23:15 | Reagovat

cliff:
čo by som chcel? Ani neviem, ponukni niečo, nejaké náhradné diely abo čo ja viem... Síce nevieš náhodou kde by som zohnal gumové obloženie na privijaciu spojku do magnetofonov B7x a B11x?? Bo už to dlho zhánam a neviem to zohnať.

54 Martin Martin | 25. října 2012 v 22:53 | Reagovat

Rado:
To magioko je určené do bateriových přístrojů, taky je výrazně menší než např. EM84, průměr baňky je určitě menší než 1cm, výška max. do 3cm, to teď jen odhaduju. A dobře, že AZS223 běží :-). Stihl jsem ještě zrenovovat tranzistor Perla ze sběru, hraje. Radiomagnetofon Diamant jsem jenom zkusil, taky funguje, ale chtělo by to výměnu jednoho potenciometru hlasitosti, teď nevím kterého kanálu. Další čištění jsem neprováděl, není čas.

55 jozef jozef | E-mail | 11. února 2014 v 19:41 | Reagovat

Kúpim motor ku kuchinskému robotu      ETA 0010

56 ZvrtAxople ZvrtAxople | E-mail | Web | 28. prosince 2017 v 21:31 | Reagovat

instant payday loan
<a href="https://xxepayday.com/">cash advance usa</a>
100 faxless payday loans
<a href=https://xxepayday.com/>cash advance american express</a>

57 OndcCrich OndcCrich | E-mail | Web | 24. ledna 2018 v 21:52 | Reagovat

order viagra
http://genericonlineviaqra.com/
viagra substitute
<a href="http://genericonlineviaqra.com/">cheap generic viagra</a> OK’

58 Rokappoix Rokappoix | E-mail | Web | 30. ledna 2018 v 17:24 | Reagovat

female libido viagra http://genericonlineviaqra.com/ ok’

59 Psavioni Psavioni | E-mail | Web | 10. února 2018 v 19:11 | Reagovat

OK’
<a href="https://writebusinessplanatb.org/">writing business plans</a>
someone write my thesis for me
https://writebusinessplanatb.org/ - startup business plan

60 GbcStiva GbcStiva | E-mail | Web | 19. února 2018 v 19:27 | Reagovat

<a href="https://loanonline.us.org/">payday loans online</a>
poor credit personal loans <a href="https://loanonline.us.org/">online loans</a>
OK’

61 Lqxweaft Lqxweaft | E-mail | Web | 26. února 2018 v 16:48 | Reagovat

Hi!
<a href="http://cialisovnnc.com/">cialis pills</a>
cialis side effect
<a href=http://cialisovnnc.com/>cheap cialis</a> OK’

62 Gblappoix Gblappoix | E-mail | Web | 28. února 2018 v 5:32 | Reagovat

<a href="http://freeerectilepills.com/">over counter erectile pills</a>
brand viagra without prescription
<a href="http://freeerectilepills.com/">cialis</a> OK’

63 GbrClete GbrClete | E-mail | Web | 9. března 2018 v 13:53 | Reagovat

Hi!
<a href="http://genericonlineviaqra.com/">generic viagra</a>
side effects viagra
<a href=http://genericonlineviaqra.com/>viagra online</a>  OK’

64 Nyhweaft Nyhweaft | E-mail | Web | 15. března 2018 v 1:29 | Reagovat

Hi!
<a href="http://cialisovnsm.com/">cialis pills</a>
cheap cialis india
<a href=http://cialisovnsm.com/>buy cialis</a> OK’

65 PlpAnelf PlpAnelf | E-mail | Web | 18. března 2018 v 19:44 | Reagovat

amoxil cap
<a href="http://amoxilpillbuy.com/">buy amoxil 500 mg</a>
amoxil drops cmi
<a href=http://amoxilpillbuy.com/>amoxil 500 dosage</a> ’

66 CoreyBlems CoreyBlems | E-mail | Web | 18. března 2018 v 20:29 | Reagovat

Nicely put, Regards.

67 HnnStiva HnnStiva | E-mail | Web | 24. března 2018 v 1:46 | Reagovat

<a href="https://needmoney.us.com/">i need money quick</a>
1000 online payday loan <a href="https://needmoney.us.com/">need money now</a>
OK’

68 HnbQuilk HnbQuilk | E-mail | Web | 30. března 2018 v 10:36 | Reagovat

viagra reviews
<a href=http://vigraviagra.com/>cheap viagra</a>
when will viagra go generic
<a href="http://vigraviagra.com/">viagra buy</a> OK’

69 bgfRhill bgfRhill | E-mail | Web | 15. dubna 2018 v 5:35 | Reagovat

buy online viagra <a href="http://loviagraosn.com/#">viagra buy</a> viagra wiki <a href=http://loviagraosn.com/#>viagra online uk</a> OK’

70 wbzPrali wbzPrali | E-mail | Web | 16. dubna 2018 v 12:26 | Reagovat

viagra how it works <a href="http://junkmarketstyleevents.com/#">viagra generic online</a> free viagra pills <a href=http://junkmarketstyleevents.com/#>cheapest generic viagra</a> OK’

71 btdpiege btdpiege | E-mail | Web | 25. dubna 2018 v 11:18 | Reagovat

low cost viagra <a href="http://officialsaintsnflproshop.com/#">viagra</a> generic viagra 100mg buy viagra online

72 nsafimpafe nsafimpafe | E-mail | Web | 26. dubna 2018 v 22:00 | Reagovat

https://ttsitworldwide.com/
loans <a href="https://ttsitworldwide.com/">nevada title payday loans</a>

73 mmkimpafe mmkimpafe | E-mail | Web | 28. dubna 2018 v 9:45 | Reagovat

personal bad credit loans <a href="https://ttsitworldwide.com/#">fast payday loans florida</a> what is a payday loan <a href="https://ttsitworldwide.com/#">ohio payday loans</a>

74 lrmcBrova lrmcBrova | E-mail | Web | 1. května 2018 v 1:16 | Reagovat

viagra achat https://www.vieillemaman.com/ п»їviagra

75 dvsErulge dvsErulge | E-mail | Web | 3. května 2018 v 17:26 | Reagovat

tadalafil 20 mg <a href="http://cialisovnnc.com/#">order cialis</a> cheapest cialis <a href="http://cialisovnnc.com/#">buy tadalafil 20mg price</a>

76 bdcBrova bdcBrova | E-mail | Web | 8. května 2018 v 17:01 | Reagovat

what would happen if a girl took viagra <a href="http://usa77www.com/#">price viagra</a> viagra reviews <a href=http://usa77www.com/#>natural viagra substitutes</a>

77 llqimpafe llqimpafe | E-mail | Web | 11. května 2018 v 5:22 | Reagovat

a payday loan check <a href="https://cashloansonline.us.org/#">canada viagra generic</a> cash loans online no credit check <a href="https://cashloansonline.us.org/#">viagra buy now</a>

78 baaaddida baaaddida | E-mail | Web | 18. května 2018 v 1:18 | Reagovat

24 hour payday loans <a href="https://applygoleader.com/">cash loans</a> bad credit personal installment loan <a href="https://applygoleader.com/">online payday loan</a>

79 pamBrova pamBrova | E-mail | Web | 23. května 2018 v 18:28 | Reagovat

get viagra <a href="https://aluixnetwork.com/#">buy viagra soft tabs</a> viagra prices <a href=https://aluixnetwork.com/#>viagra on line</a>

80 bsfagemo bsfagemo | E-mail | Web | 26. května 2018 v 23:56 | Reagovat

online viagra <a href="http://qenericviaqra.com/#">generic viagra</a> viagra without prescription <a href="http://qenericviaqra.com/#">generic viagra online</a>

81 bfiBrova bfiBrova | E-mail | Web | 7. června 2018 v 15:04 | Reagovat

viagra overnight <a href="http://viagraocns.com/#">buy viagra cheap</a> cheapest viagra <a href=http://viagraocns.com/#>generic viagra rx</a>

82 pazcrubs pazcrubs | E-mail | Web | 7. června 2018 v 19:49 | Reagovat

viagra and alcohol <a href="http://viagrapfhze.com/#">viagra online</a> what is viagra <a href=http://viagrapfhze.com/#>online viagra</a>

83 nfkcrubs nfkcrubs | E-mail | Web | 7. června 2018 v 21:32 | Reagovat

buy viagra online no prescription <a href="http://viagracefo.com/#">viagra for sale</a> generic viagra soft tabs <a href=http://viagracefo.com/#>viagra for sale</a>

84 ploagemo ploagemo | E-mail | Web | 8. června 2018 v 12:08 | Reagovat

online pharmacy viagra <a href="http://menedkkr.com/#">buy viagra</a> cheap viagra <a href="http://menedkkr.com/#">how does viagra work</a>

85 nfsBrova nfsBrova | E-mail | Web | 9. června 2018 v 5:39 | Reagovat

buy viagra without prescription <a href="https://holidayrentallorgues.com/">viagra</a> online order viagra <a href=https://holidayrentallorgues.com/>side effects of viagra</a>

86 ndgagemo ndgagemo | E-mail | Web | 10. června 2018 v 8:33 | Reagovat

alternative viagra <a href="http://bitcapblog.com ">generic viagra</a> generic viagra online <a href="http://bitcapblog.com">viagra sale</a>

87 xntagemo xntagemo | E-mail | Web | 10. června 2018 v 13:51 | Reagovat

online viagra <a href="https://movietrailershd.org ">cheap viagra</a> viagra spam <a href="https://movietrailershd.org">generic viagra online</a>

88 nreBrova nreBrova | E-mail | Web | 10. června 2018 v 18:10 | Reagovat

soft tabs viagra <a href="http://susamsokagim.com">viagra price</a> viagra pill <a href=http://susamsokagim.com>buy viagra</a>

89 nfgBrova nfgBrova | E-mail | Web | 11. června 2018 v 3:53 | Reagovat

viagra online uk <a href="http://mo-basta.org">discount viagra online</a> viagra brands <a href=http://mo-basta.org>what does viagra do</a>

90 bdsBrova bdsBrova | E-mail | Web | 12. června 2018 v 15:45 | Reagovat

online personal loans <a href="https://cashadvanceonline.us.org">payday loan</a> tax debt problems <a href=https://cashadvanceonline.us.org>loans online</a>

91 xbcagemo xbcagemo | E-mail | Web | 12. června 2018 v 18:06 | Reagovat

loan payoff calculator <a href="https://onlineloan.us.org">loans online</a> guaranteed bad credit loans <a href="https://onlineloan.us.org">loans online</a>

92 nnacrubs nnacrubs | E-mail | Web | 14. června 2018 v 0:09 | Reagovat

tadalafil 20 mg <a href="http://genericcialls.com/"> cialis online generic</a> cialis online pharmacy <a href=http://genericcialls.com/> buy cialis</a>

93 nnrBrova nnrBrova | E-mail | Web | Neděle v 11:57 | Reagovat

what is tadalafil <a href="http://fundeconp.org/">buy cialis online</a> cialis online pharmacy <a href=http://fundeconp.org/>online cialis</a>

94 dfgagemo dfgagemo | E-mail | Web | Neděle v 12:41 | Reagovat

name brand viagra <a href="http://viagranerrds.com/ ">generic viagra</a> viagra prescription online <a href="http://viagranerrds.com">buy viagra online</a>

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama